Kære alle medlemmer af Rønde Vandværk.
Fusionen mellem de 3 vandværker, Ugelbølle, Hornslet og Rønde skal nu endelig på plads. Vi har i fusionsaftalen sikret, at der skal være ligevægt imellem de 3 vandværker, og dermed skal vi have valgt 3 bestyrelsesmedlemmer ind i Kaløvig Vand fra Rønde området.
De er allerede valgt på vores seneste generalforsamling i marts 2026 (Rikke, Byrial og Nikolaj), og det bliver en klar styrkelse af detfremadrettede samarbejde, omkring et stort vandværk som skal levere vand til rigtig mange forbrugere i Syddjurs Kommune. Se indkaldelse her: https://www.kalovigvand.dk/Information/Nyheder-Aktuelt Brug gerne lidt tid i næste uge på at deltage aktivt, såfremt I har mulighed herfor - det er torsdag den 2. juli kl 19.00 i Pyramiden i Rønde Idrætscenter.
Tak for nu, det har været 3+ gode år i bestyrelsen og vi overleverer et velfungerende vandværk, til videre drift og virke i Kaløvig Vand, som nu består af Ugelbølle, Hornslet og Rønde Vandværker.